e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Organizator szkoleń i konferencji – Cz. V
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Scenariusz
Od pozyskania klienta, poprzez wygenerowanie oferty szkoleń i wysłanie jej klientowi, po zaplanowanie szkolenia w siedzibie klienta i zrealizowanie oferty dokumentem faktura proforma.
Część V
Zrealizowanie oferty
- Zmiana wariantu na wybrany przez klienta
- Zrealizowanie oferty dokumentem faktura proforma i wysłanie go mailem do klienta.
- W pojawiającym się oknie wiadomości pracownik wprowadza treść – Witam. Potwierdzam termin i miejsce szkolenia. W załączniku przesyłam fakturę proforma za zaplanowane szkolenie. W razie pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Oferty, zaznaczyć wcześniej utworzoną Ofertę i kliknąć górne menu Popraw.
2. Rozwinąć opcję trzech kresek przy Nazwie Wariantu drugiego, wybrać Ustaw jako proponowany i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
3. Będąc w module Oferty ponownie zaznaczyć wcześniej utworzoną Ofertę, rozwinąć górne menu Zrealizuj jako i wybrać Faktura pro forma.
4. Po zapisaniu dokumentu Faktura pro forma przejść do programu sprzedażowego Subiekt nexo, na zakładce Zamówienia kliknąć prawym przyciskiem myszy na utworzoną Pro formę i wybrać Drukuj.
5. Zaznaczyć Wyślij e-mail, wybrać Konto pocztowe, z którego zostanie wysłana wiadomość i zatwierdzić przyciskiem OK.
6. Uzupełnić Treść wiadomości i kliknąć górne menu Wyślij.