Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Zakończenie nieaktywnego Zgłoszenia klienta za pomocą modułu Automatyzacja

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Automatyzacja, Laboratorium

​Od wersji 50.0.0 InsERT nexo możliwe jest skonfigurowanie Automatu ​w taki sposób, aby kończył (nadawał status Zakończone automatycznie) Zgłoszenie klienta, w przypadku gdy status Odpowiedziano jest aktywny przez wskazany okres. Aby utworzyć taki automat, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i z górnego menu wybrać Dodaj – Automat.


2. W sekcji Uruchamianie wybrać Po zadanym czasie od spełnienia warunków w obiekcieZgłoszenie klienta. Wskazać okres według własnych preferencji.


3. Wskazać warunek wykonania. Na przykładzie będzie to Obiekt posiada wartość – Status – Odpowiedziano.


4. W czynnościach do wykonania wskazać Zakończ zgłoszenie klienta.

​​

5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.


​Artykuł należ​​y do zbioru zagadnień ​​​Przykładowe wykorzystanie automatów w Gestorze nexo.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki