e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak scalać i dzielić pliki w Portalu Biura?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Komunikacja, Portal Biura
Od wersji 48.0.0 systemu InsERT nexo w module Portalu Biura zastąpiona została dotychczasowa funkcjonalność łączenia i dzielenia stron dokumentów nowym, elastycznym kreatorem pozwalającym dla zaznaczonych plików dokumentów OCR dokonać połączenia stron, podzielenia na dokumenty pliku zawierającego wiele dokumentów, odrzucenia stron, które są zbędne.
W celu otworzenia narzędzia należy wybrać moduł Portal Biura – Dokumenty i uruchomić opcję Wczytaj pliki dokumentów.
Zaznaczyć opcję Uruchom kreator scalania i dzielenia dokumentów i kliknąć Dodaj z dysku.
Następnie należy dodać z dysku pliki, z którymi użytkownik chce pracować.
Wszystkie strony dokumentów zostaną wyświetlone w widoku głównym wraz z zachowaniem wizualnego podziału na pliki.
-
Podział pliku wielostronicowego na wiele plików (linia ciągła z widocznymi nożyczkami)
-
Podział na pojedyncze strony za pomocą jednego kliknięcia, za pomocą opcji Podziel po każdej stronie.
-
Połączenie kilku plików w jeden np. kilkustronicowa faktura w kilku plikach może zostać połączona przez użytkownika (linia ciągła z widoczną ikoną nożyczek).
-
Zmiana nazw nowopowstałych plików z poziomu widoku głównego (ikona ołówka przy nazwie pliku).
-
Usunięcie stron z pliku (ikona kosz po wskazaniu kursorem wybranej strony)
-
Podgląd strony (ikona lupy po wskazaniu kursorem strony).
-
Przesunięcie stron wewnątrz pliku (metoda przeciągnij i upuść).
-
Użytkownik ma również możliwość dodawania kolejnych plików.
Po wykonaniu akcji związanych z podziałem lub łączeniem plików użytkownik może przejść dalej.
W podsumowaniu kreatora widoczna jest lista, dzięki której można wywołać podgląd każdego z plików oraz zmieniać ich nazwę.
Możliwy jest również podgląd usuniętych stron.