e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak wykorzystać Etykiety księgowe w schematach dekretacji?
Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty pobrane, Laboratorium, Schematy
Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe.
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.
Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów.
Aby wykorzystać Etykiety księgowe w schemacie dekretacji, należy:
1. Przejść do modułu Dekretacja dokumentów – Schematy dekretacji, wybrać schemat z listy i kliknąć Popraw.
2. Kliknąć ikonę ☰ w polu Warunek wyboru i wybrać z listy Określ warunek wyboru.
3. Wskazać warunek (N/OK) Etykiety księgowe i wskazać wcześniej utworzoną etykietę księgową. Zapisać zmiany.
Przy tak zdefiniowanym warunku wyboru, podczas dekretacji tym schematem pod uwagę beda brane tylko dokumenty z etykietą księgową SPRZEDAŻ - Usługi.
Więcej informacji dotyczących schematów dekretacji znajduje się w poniższych artykułach e-Pomocy technicznej:
- Rewizor nexo – Czym są i do czego służą schematy dekretacji?