Zakładasz konto w TrustMate
- rejestrujesz się na stronie trustmate.io/panel/zarejestruj,
- od 24 do 30 czerwca korzystasz z 75 proc. rabatu na zakup usługi.
Klient nie musi przechodzić na specjalne strony, by wystawić Ci ocenę – wystarczy, że w e-mailu zapraszającym naciśnie odpowiednią liczbę gwiazdek. Dodatkowo, aby napisać treść opinii, w otrzymanym od Ciebie formularzu może użyć własnych słów lub wykorzystać gotowe podpowiedzi.
Zebrane opinie widoczne są na Twoim www. Dzięki temu budujesz zaufanie nowych kupujących, a dodatkowo ich ciągłe aktualizowanie podnosi pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google. TrustMate zintegrowany jest z Facebookiem, więc mogą być prezentowane również tam.
W formularzu opinii, który otrzymują Twoi klienci, możesz umieścić własne pytania ankietowe i uzyskać dodatkowe informacje od kupujących, np. dlaczego wybrali ten sklep, co podobało im się we współpracy lub co można jeszcze usprawnić.
Dzięki stale aktualizowanym opiniom wyświetlanym na Twojej stronie www, ruch jest większy, a Twoja pozycja wyższa w wynikach wyszukiwania Google. Przez to potencjalni nowi klienci szybciej i łatwiej Cię znajdą.
Jeśli klient wystawi Ci negatywny komentarz, możesz rozpocząć mediację poprzez chat. Na ten czas niekorzystna opinia będzie zasłonięta. W wyniku rozmowy klient może wycofać swój komentarz. W razie potrzeby możesz opublikować przebieg rozmowy i jej powody.
Serwis Search Engine Land podaje, że w 2018 r. aż 86 proc. konsumentów przeglądało opinie w internecie na temat lokalnych firm. W przedziale wiekowym 18-34 odsetek ten sięgnął 95 proc., dodatkowo aż 91 proc. z nich ufa tym rekomendacjom tak samo, jak gdyby były przekazane osobiście. Pod lupą są najczęściej restauracje i kawiarnie, hotele, placówki medyczne, sklepy spożywcze i odzieżowe, salony fryzjerskie i usługi naprawcze. W zależności od tego, jakie opinie znajdzie konsument, zaczyna głębiej szukać informacji o danej firmie lub poszukuje alternatywy. Ludzie nie tylko chętnie czytają opinie, ale także je zostawiają. Średnio pisze je 80 proc. osób w wieku 18-34 i 55 proc. starszych konsumentów.
Jeśli jesteś klientem Insertu, od 24 do 30 czerwca możesz skorzystać z rabatu 75 proc. na zakup usługi TrustMate na 6 lub 12 miesięcy! Promocyjna cena jest dostępna po wprowadzeniu kodu rabatowego, który do klientów trafia drogą mailową.
Do naszych klientów wysłaliśmy e-maila z kodem rabatowym. Jeśli jesteś użytkownikiem programów InsERT i nie otrzymałeś takiej wiadomości, skontaktuj się z nami: tel. 71 78 76 110 lub asp@insert.com.pl.
Aby skorzystać z promocji:
Krajowy Rejestr Opinii to zespół profesjonalistów z dużym doświadczeniem w branży e-commerce i IT. Firma powstała w 2018 r. i ma biura we Wrocławiu, Poznaniu i Częstochowie. Na potrzeby e-sklepów i firm usługowych stworzyła oprogramowanie TrustMate służące do badania i zarządzania opiniami klientów w internecie. Opracowała elastyczne rozwiązanie, które można dostosować do specyficznych potrzeb danej branży. Oprócz podstawowej korzyści, jaką jest budowanie pozytywnego wizerunku, jej usługi mają bezpośredni wpływ na podniesienie pozycji w wyszukiwarce Google oraz zwiększenie ilości odwiedzających na stronie www i Facebooku firmy. Dostarcza również narzędzia do ankietowania, zarówno klientów, jak i kontrahentów, skierowane do firm koncentrujących się na stałym podnoszeniu jakości własnych produktów i usług.