Jak to działa

  • 1

    Zakładasz konto w TrustMate

  • 2

    Zapraszasz klientów do wystawienia
    opinii

    • projektujesz wygląd zaproszenia,
    • wprowadzasz adresy e-mail do wysyłki,
    • ustalasz terminy wysyłki i przypomnień.
  • 3

    Klient wystawia Ci opinię

    • otrzymujesz oceny bezpośrednio z e-maila,
    • klient pisze opinię sam lub korzysta z podpowiedzi,
    • na swojej stronie www dodajesz widget prezentujący opinie,
    • przeprowadzasz badania ankietowe.
  • 4

    Zarządzasz opiniami

    • komentujesz opinie,
    • prowadzisz mediacje,
    • ustawiasz alarmy,
    • analizujesz statystyki,
    • pobierasz raporty.
  • 5

    Prezentujesz opinie na www i FB

    • wybierasz najlepszy dla Ciebie widget i umieszczasz go na swojej stronie www,
    • automatycznie aktualizujesz opinie,
    • wykorzystujesz opinie na fanpage’u firmy na Facebooku.

Dlaczego warto
korzystać z TrustMate

Najważniejsze funkcje

    • automatyczna i ręczna wysyłka zaproszeń,
    • kreator zaproszeń i ich personalizacja,
    • ocena wystawiana wprost z e-maila,
    • zbieranie, komentowanie i wyświetlanie opinii,
    • zarządzanie wysyłkami,
    • mediacje w przypadku niekorzystnych opinii,
    • widgety do wyświetlania opinii na stronie www,
    • prezentowanie opinii na Facebooku,
    • interfejs API do pobierania treści opinii,
    • badania satysfakcji użytkowników,
    • zaawansowane badania ankietowe,
    • statystyki i raporty,
    • różne poziomy uprawnień dla użytkowników,
    • eksport zgromadzonych opinii,
    • system przypomnień i alarmów,
    • panel zarządzania wraz z przeglądem statystyk,
    • certyfikat Wiarygodna Firma wystawiany przez Krajowy Rejestr Opinii.

Czy opinie mają znaczenie

  • Serwis Search Engine Land podaje, że w 2018 r. aż 86 proc. konsumentów przeglądało opinie w internecie na temat lokalnych firm. W przedziale wiekowym 18-34 odsetek ten sięgnął 95 proc., dodatkowo aż 91 proc. z nich ufa tym rekomendacjom tak samo, jak gdyby były przekazane osobiście. Pod lupą są najczęściej restauracje i kawiarnie, hotele, placówki medyczne, sklepy spożywcze i odzieżowe, salony fryzjerskie i usługi naprawcze. W zależności od tego, jakie opinie znajdzie konsument, zaczyna głębiej szukać informacji o danej firmie lub poszukuje alternatywy. Ludzie nie tylko chętnie czytają opinie, ale także je zostawiają. Średnio pisze je 80 proc. osób w wieku 18-34 i 55 proc. starszych konsumentów.

Ile to kosztuje

Jeśli jesteś klientem Insertu, od 24 do 30 czerwca możesz skorzystać z rabatu 75 proc. na zakup usługi TrustMate na 6 lub 12 miesięcy! Promocyjna cena jest dostępna po wprowadzeniu kodu rabatowego, który do klientów trafia drogą mailową.

Jak kupić

Do naszych klientów wysłaliśmy e-maila z kodem rabatowym. Jeśli jesteś użytkownikiem programów InsERT i nie otrzymałeś takiej wiadomości, skontaktuj się z nami: tel. 71 78 76 110 lub asp@insert.com.pl.

Aby skorzystać z promocji:

  • wypełnij formularz rejestracyjny dostępny na trustmate.io/panel/zarejestruj,
  • potwierdź e-mailem aktywację konta w TrustMate,
  • po zalogowaniu w sekcji Płatności wprowadź kod rabatowy, wybierz abonament i okres rozliczeniowy,
  • opłać należność.

O producencie

Krajowy Rejestr Opinii to zespół profesjonalistów z dużym doświadczeniem w branży e-commerce i IT. Firma powstała w 2018 r. i ma biura we Wrocławiu, Poznaniu i Częstochowie. Na potrzeby e-sklepów i firm usługowych stworzyła oprogramowanie TrustMate służące do badania i zarządzania opiniami klientów w internecie. Opracowała elastyczne rozwiązanie, które można dostosować do specyficznych potrzeb danej branży. Oprócz podstawowej korzyści, jaką jest budowanie pozytywnego wizerunku, jej usługi mają bezpośredni wpływ na podniesienie pozycji w wyszukiwarce Google oraz zwiększenie ilości odwiedzających na stronie www i Facebooku firmy. Dostarcza również narzędzia do ankietowania, zarówno klientów, jak i kontrahentów, skierowane do firm koncentrujących się na stałym podnoszeniu jakości własnych produktów i usług.