Subiekt GT krok po kroku
Subiekt
GT krok po kroku to multimedialne szkolenie szczegółowo omawiające
obsługę systemu sprzedaży programu
Subiekt
GT - od instalacji i pierwszego uruchomienia, poprzez omówienie
budowy programu, po dokładne przedstawienie funkcji, takich jak wystawianie
dokumentów, prowadzenie kartotek, rozliczenia z kontrahentami, ustawienia
wydruków czy współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (kasy i drukarki fiskalne,
czytniki kodów kreskowych itd.). W kursie pokazano również, jak przenieść dane z
innych systemów, a także jak wysyłać dane do oddziałów i do biura rachunkowego.
Wszystkie zagadnienia opisano w przystępny sposób i w wygodnej formie. Zawarte w szkoleniu filmy pomagają poznać odpowiednie moduły programu i ułatwiają wykonywanie poszczególnych operacji.
Subiekt GT krok po kroku to około 13 godzin nauki, 13 lekcji, ponad 700 slajdów, kilkadziesiąt filmów i oddzielny moduł multimediów.
Tematy omówione w szkoleniu:
- Instalacja i pierwsze uruchomienie.
- Interfejs i użytkowanie – omówienie budowy programu i nowych rozwiązań interfejsowych.
- Konfiguracja – zakładanie nowego podmiotu i ustawianie parametrów systemu.
- Moduły kartotekowe – omówienie modułów Kontrahenci oraz Towary i usługi.
- Dokumenty – wystawianie dokumentów finansowych i magazynowych, korekty kosztów, faktury wewnętrzne wraz z korektami.
- Finanse i rozrachunki – dokumenty kasowe, operacje bankowe, rozliczenia z kontrahentami, obsługa kart płatniczych, czeków i kredytów a także ewidencja wyciągów bankowych i raportów kasowych.
- Komunikacja – wymiana danych między centralą i oddziałami (praca wielooddziałowa), eksport danych do biura rachunkowego.
- Moduły dodatkowe – intrastat, szablony naklejek, fundusze promocji, wiadomości, działania, kalendarze, promocje, Jednolity Plik Kontrolny.
- Wydruki – wzorce tworzone mechanizmem Crystal Reports, wydruki tabel, przelewów i operacji skarbowych.
- Kasiarz GT – konfiguracja urządzeń zewnętrznych (kasy i drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych).
- Archiwizator – tworzenie kopi zapasowej podmiotu.
Wymagania:
- przeglądarka internetowa (zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge).
Licencja dla jednego użytkownika Akademii InsERT.