InsERT S.A.

Historia

Jak powstawały nasze programy

Historia firmy nierozerwalnie związana jest z Subiektem – komputerowym systemem sprzedaży, który w 1991 r. stworzył obecny prezes Insertu – Jarosław Szawlis. Subiekt stał się ikoną wśród programów sprzedażowo-magazynowych dla małych i średnich firm. Obecnie wchodzi w skład linii InsERT GT, którą tworzą także finansowo-księgowy Rewizor GT, system uproszczonej księgowości Rachmistrz GT, kadrowo-płacowy Gratyfikant GT oraz służący do zarządzania relacjami z klientami Gestor GT.

W kolejnych latach wprowadziliśmy na rynek m.in. uproszczony system sprzedaży, program do drukowania formularzy przelewów, prowadzenia analiz i zarządzania budżetem domowym. Umożliwiliśmy także dostosowywanie naszych programów do indywidualnych wymagań każdej firmy poprzez Sferę GT. Idąc za potrzebami przedsiębiorców i nowymi trendami w biznesie stworzyliśmy też Sello, czyli system wspierający sprzedaż w serwisach aukcyjnych. Następnie powstał mobilny Subiekt, który wspomaga pracę handlowców w terenie. W 2009 r. uruchomiliśmy bogaty funkcjonalnie ERP – Navireo.

W 2014 r. miała miejsce premiera linii nexo – pakietu zintegrowanych ze sobą innowacyjnych programów, w skład którego wchodzą obecnie Subiekt nexo, Rewizor nexo, Rachmistrz nexo, Gratyfikant nexo i Gestor nexo. W kolejnym roku udostępniliśmy vendero – aplikację, dzięki której w kilka minut można założyć własny e-sklep lub firmowy serwis www. Uruchomiliśmy też własny sklep internetowy. Pod koniec 2016 r. powstał Subiekt 123 – łatwa w obsłudze aplikacja do fakturowania online, którą klienci mogą samodzielnie rozbudowywać o potrzebne moduły i funkcje.

Struktura własnościowa

Od czerwca 2008 r. firma istnieje jako spółka akcyjna. Od tamtej pory oficjalna nazwa to InsERT S.A. W 2009 r. firma stała się częścią Grupy UNIT4 TETA, która wykupiła mniejszościowy pakiet 35 proc. udziałów. Oprócz Insertu w skład Grupy UNIT4 TETA wchodzą: UNIT4 TETA S.A., UNIT4 Software Engineering Sp. Z o.o., UNIT4 TETA HR Center Sp. z o.o., UNIT4 TETA BI Center Sp. z o.o. oraz VT–Soft Kft. Od sierpnia 2010 r. 100-procentowym akcjonariuszem UNIT4 TETA jest holenderska spółka UNIT4 N.V., która zajmuje się projektowaniem, dostarczaniem i wdrażaniem programów w firmach na całym świecie.

Najważniejsze wydarzenia

2016

  • Premiera Subiekta 123 – łatwej w obsłudze aplikacji do fakturowania online oraz zarządzania informacjami o klientach, towarach i usługach. Po raz pierwszy klienci zyskali możliwość samodzielnego decydowania o potrzebnych im modułach i funkcjach.
  • Przekroczyliśmy pułap 600 tys. sprzedanych licencji, a liczba firm, które pracują z naszymi systemami sięgnęła ponad 360 tys. Potwierdziliśmy, że InsERT jest największym pod względem liczby sprzedanych licencji producentem oprogramowania w Polsce.

 2015

  • Premiera kolejnych programów InsERT nexo: Gratyfikanta nexo (programu kadrowo-płacowego), Gestora nexo (systemu do zarządzania relacjami z klientami) i Biura nexo (programu wspomagającego pracę biur rachunkowych).
  • Odsłona Subiekta Sprinta 2 – systemu szybkiej sprzedaży detalicznej, który zapewnia sprawną obsługę klientów i zarządzanie sklepem.
  • Premiera vendero – aplikacji, dzięki której w kilka minut można założyć sklep internetowy, witrynę z ofertą produktów lub firmowego serwisu WWW.

2014 

  • Premiera InsERT nexo – nowej generacji programów do zarządzania. W skład InsERT nexo wchodziły w tym czasie zintegrowane ze sobą systemy: Subiekt nexo (obsługa sprzedaży i magazynów), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy) i Rachmistrz nexo (program do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego). Dostępne w dwóch wersjach: podstawowej – nexo i rozszerzonej – nexo PRO.
  • InsERT Liderem Dekady – firma otrzymała tytuł Lidera Dekady 2004-2014 (w ramach plebiscytu Laur Klienta w kategorii Programy do zarządzania i kierowania MSP). To wyróżnienie o tyle ważne, że zostało przyznane przez przedsiębiorców, którzy w ciągu 10 lat oddawali głosy na najpopularniejsze produkty i marki.

2013

  • Programy z linii InsERT GT uzyskały opinię o innowacyjności – zakup tych systemów umożliwia odliczenie 50 proc. kosztów w ramach ulgi na nowe technologie.
  • Do kwietnia 2013 r. InsERT sprzedał pół miliona licencji programów. To kolejne potwierdzenie, że systemy Insertu są najczęściej kupowanymi programami dla MSP.

2012

  • e-Archiwizacja – nowoczesny sposób zabezpieczania danych zgromadzonych w systemie InsERT GT.
  • InsERT skończył 20 lat – nasze systemy już od dwóch dekad wspierają polskie firmy.

2011

  • e-Abonament – elektroniczna forma abonamentu na ulepszenia, pozwalająca na szybką, automatyczną aktualizację programów.

2010

  • Powstała Akademia InsERT – zestaw multimedialnych szkoleń dla użytkowników programów InsERT oraz partnerów.
  • W lutym 2010 r. firma przeniosła się do nowej i dużo wygodniejszej siedziby.

 

 Najważniejsze wydarzenia w latach 2000 - 2009

 Najważniejsze wydarzenia w latach 1994 - 1999

Dane kontaktowe

InsERT S.A.
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław

Dojazd


Sekretariat:
71-78-76-100

Dział handlowy:
71-78-76-110

Pomoc techniczna:
71-78-76-123


Faks:
71-78-76-111


Sekretariat: office [at] insert.com.pl

Dział handlowy: sales [at] insert.com.pl

Pomoc techniczna: formularz kontaktowy

Dział marketingu: marketing [at] insert.com.pl


NIP: 898-19-45-134

REGON: 932283479

KRS: 0000306888

Nazwa sądu rejestrowego: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej VI. Wydział Gospodarczy - KRS

Kapitał zakładowy: 16 000 000 zł