System sprzedaży w serwisach aukcyjnych, współpracujący z Subiektem GT.
OPTYMALIZACJA procesu OBSŁUGI ZLECENIA z wykorzystaniem oprogramowania Subiekt GT / Subiekt nexo / Gestro GT / Navireo
Podstawowe informacje | |||
---|---|---|---|
4COM Sp. z o.o. | |||
Gestor GT, Sello, Subiekt GT, Subiekt nexo, inne programy firmy InsERT | |||
http://4.com.pl/szkolimy-sprzedaz/optymalizacja-procesu-obslugi-zlecenia | |||
150 zł (+23% VAT) | 1 godzin | ||
Lokalizacja szkolenia | |||
Mysłowice | Katowicka 51 | ||
śląskie | 41-400 | ||
, , , | 32-609-20-30 | ||
biuro [at] 4.com.pl | |||
Inne | |||
0% | |||
nie | |||
nie | |||
Opis szkolenia | |||
Powiedz nam… ... jak przebiega w Twojej Firmie obsługa zleceń ... jak ewidencjonujesz zapytania płynące z rynku ... ak budujesz i utrzymujesz relacje z klienteM ... jakie podgrzewacze stosujesz ... co chcesz zmienić …a my pokażemy jak fizyczny proces obsługi zleceń ewidencjonować i analizować w systemie InsERT, jak racjonalnie wykorzystywać CRM’y, aby nie stały się tylko kolejnym czasochłonnym obowiązkiem. Jeśli nie masz pomysłu jak zorganizować proces obsługi Klienta i jego zleceń, my pomożemy Ci go optymalnie „poukładać” W zależności od potrzeb Twojej Firmy w ramach szkolenia pokażemy m.in: - Jak automatyzować pracę w CRM’ie - Jak odzwierciedlić w CRM pełną ścieżkę realizacji (produkcji) zlecenia - Jak nie ograniczać swojej pracy z CRMem wyłącznie do kalendarza CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (ok 6 godzin) KOSZT SZKOLENIA: ustalany indywidualnie po „ściągnięciu miary” (analizie potrzeb) Koszty szkolenia każdorazowo obejmują analizę oraz opracowanie zakresu szkolenia na miarę potrzeb Twojej Firmy, konsultacje poszkoleniowe oraz koszty dojazdu do Twojej siedziby. |