Programy dla firm - InsERT

inTradus Enterprise SaaS (sklepy internetowe, platformy B2B)

Rozwiązania Partnerskie

Opis rozwiązania polecane rozwiązanie

SYSTEMY SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ ZINTEGROWANE Z SUBIEKTEM GT

inTradus Enterprise SaaS  to nowoczesna platforma sprzedaży, zintegrowana z systemem Subiekt GT/nexo dla handlu i dystrybucji. inTradus Premium tworzony jest w oparciu o indywidualne potrzeby klienta. W portfolio rozwiązań inSolutions, realizujących strategię omnichannel w Twoim biznesie, nasza platforma odpowiada za obsługę kanałów internetowych.

Platforma pozwala na uruchomienie sprzedaży internetowej zarządzanej z systemu ERP. Dzięki zastosowaniu architektury usług Cloud Services, inTradus Premium jest w pełni  skalowalny, co pozwala na obsługę rosnącego ruchu na platformie, zapewniając stabilność i niezawodność działania.

Automatyczna synchronizacja danych między Subiektami GT/nexo daje pewność, że Twoi klienci widzą aktualne ceny i stany magazynowe oraz rzeczywiste informacje  sprzedawanych produktach i ich parametrach.

inTradus Enterprise SaaS to kanał sprzedaży, dzięki któremu Twoi kontrahenci mogą składać zamówienia 24h/dobę, mieć podgląd swoich zamówień oraz faktur. Ponadto mają dostęp do aktualnych informacji o produktach, danych kontaktowych opiekuna handlowego, a produkty zamawiają zgodnie z ustaloną dla nich indywidualną polityką cenową.

Decydując się na inTradus Enterprise SaaS, otrzymasz profesjonalne doradztwo, system dostosowany funkcjonalnie i dobrze zaprojektowany nie tylko pod kątem interfejsu czy technologii, ale również specyfiki Twojego biznesu. Oferujemy też wsparcie marketingowe i analityczne, dopasowane do Twoich potrzeb.

Indywidualnie przygotowany projekt graficzny w technologii RWD wyróżni Twoją platformę spośród konkurencji i zapewni odpowiednią prezentację na smartfonie, tablecie, laptopie czy komputerze stacjonarnym.

inTradus Enterprise SaaS to rozwiązanie idealne dla firm, którym zależy na:

  • kompleksowym rozwiązaniu – B2B, B2C, multistore, marketplace,
  • rozwiązaniach szytych na miarę – zaawansowana analiza potrzeb i dedykowana funkcjonalność,
  • sprzedaży globalnej – wiele języków, wiele walut, procesy logistyczne,
  • integracji z systemem ERP – szeroki zakres wymiany danych, automatyczna synchronizacja,
  • rozwiązaniu zgodnym z bieżącymi trendami – User Experience, Big Data, rozwiązania mobilne,
  • obsłudze programu lojalnościowego, procesu reklamacji i serwisu oraz innych procesów biznesowych.

 

Wymagania:

Aktualna wersja Subiekta GT/nexo (nie starsza niż 6 miesięcy), MS SQL z aktualnym wsparciem Microsoft, .NET 4.6, aktualnie wspierany Windows na serwerze, stabilne łącze internetowe - zalecane symetryczne (10 Mbit/s)