InsERT S.A.

Rachmistrz GT
pomoc techniczna

Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego.

teleKonsultant – skorzystaj z pomocy naszych specjalistów

To usługa pomocy technicznej dla klientów, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. W ramach teleKonsultanta oferujemy:

  • specjalny numer telefonu do ekspertów
    Do każdego programu – objętego specjalistyczną pomocą techniczną – przydzieliliśmy indywidualny numer telefonu. Dzięki temu szybko połączysz się z odpowiednim konsultantem. Pomocy udzielą Ci nasi najlepsi specjaliści, którzy ustawicznie szkolą się, by szybciej i sprawniej rozwiązywać problemy.
  • oddzwanianie
    Nawet w przypadku pytań, na które nie da się odpowiedzieć doraźnie, nasz konsultant nie zostawi Cię z problemem. Po kontakcie z odpowiednimi specjalistami oddzwoni na wskazany numer i poda najlepsze rozwiązanie. To dla Ciebie oszczędność czasu i pieniędzy.
  • analizę uszkodzonych baz danych
    Czasami dane gromadzone w programie mogą zostać uszkodzone, np. w wyniku awarii sprzętu. Możesz przesłać je do analizy aż dziesięciokrotnie. W przypadku biur rachunkowych może to być np. dziesięciokrotna analiza bazy tego samego podmiotu lub dwukrotna pięciu różnych.

Usługa teleKonsultanta jest dla Ciebie, jeśli masz:
Subiekta (nexo, nexo PRO i GT), Gestora (nexo, nexo PRO i GT), Rachmistrza (nexo, nexo PRO i GT), Rewizora (nexo, nexo PRO i GT) lub Gratyfikanta (nexo, nexo PRO i GT).

Dostęp do teleKonsultanta możesz zamówić w naszych punktach sprzedaży lub punktach serwisowych.

Sprawdź cenę.