Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Portal Biura – Jak dodać informację o tym, iż podatek skarbowy lub składki ZUS zostały zapłacone poza systemem płatności online?

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura

​Portal Biura umożliwia dodanie informacji o tym, iż podatek skarbowy lub składki ZUS zostały zapłacone poza systemem płatności online. Aby to zrobić, należy:

1. Po zalogowaniu się do aplikacji przejść do modułu Start w polu Wyliczenia podatkowe i wynagrodzenia wybrać Miesiąc, za który ma zostać opłacony podatek skarbowy lub składki ZUS, następnie przy odpowiedniej zaliczce na podatek lub składkach ZUS rozwinąć menu i kliknąć Szczegóły płatności.

 

2. W oknie ze Szczegółami wyliczenia kliknąć Oznacz jako zapłacone.

 

3. Oznaczyć jako zapłacone.


4. Dodatkowo w sekcji Historia płatności możliwe jest Dołączenie pliku z potwierdzeniem płatności​, które zostanie automatycznie przesłane do biura rachunkowego.

 

5. Odnaleźć i zaznaczyć potwierdzenie płatności, następnie kliknąć Otwórz.

 

6. Po przesłaniu pliku zostanie wyświetlona informacja potwierdzająca poprawne wykonanie operacji, a plik pojawi się w sekcji Potwierdzenie płatności.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e-​Pomocy technicznej dotyczących obsługi płatności online w Portalu Biura.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki