InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Subiekt Sprint - Jak obsłużyć sprzedaż w wielu sklepach, a jak w jednym z wieloma stanowiskami sprzedaży?

Program: Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo

Kategoria: Obsługa

​Sprzedaż w wielu sklepach

Wymagania: Rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży w ilości wykorzystywanych stanowisk (nie mylić z zakupem osobnej licencji na kolejnego Subiekta Sprint), aktywne połączenia VPN między sieciami lokalnymi sklepów do sieci, w której znajduje się baza Subiekt Sprint.

Konfiguracja:
1. Utworzenie nowych stanowisk po stronie serwera (w trakcie konfiguracji stanowisk należy określić wszystkie parametry z nimi związane).


2. Podłączyć stanowiska klienckie zgodnie z osobnym zagadnieniem e-Pomocy.


Sprzedaż na wielu stanowiskach pracy

Wymagania: Rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży w ilości wykorzystywanych stanowisk (nie mylić z zakupem osobnej licencji na kolejnego Subiekta Sprint), wszystkie stanowiska znajdują się w jednej sieci z bazą Subiekta Sprint.

Konfiguracja:
1. Utworzenie nowych stanowisk w programie Zarządzanie (w trakcie konfiguracji stanowisk należy określić wszystkie parametry z nimi związane).


2. Podłączyć stanowiska klienckie zgodnie z oso​bnym zagadnieniem e-Pomocy​.

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię