InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Nie można wykonać kopii podmiotu po zmianie wersji, nie konwertuje bazy. Co zrobić?

Program: InsERT GT

Kategoria: Instalacja

W takim przypadku należy:

W programie Archiwizator sprawdzić czy działa prawidłowo Archiwizacja (w menu Start systemu Windows: Programy-Insert-InsertGT-Narzędzia-Archiwizator).

W przypadku problemów z wykonaniem archiwizacji należy:

- Upewnić się, że użytkownik systemu operacyjnego ma uprawnienia administratora komputera - jeśli nie, przelogować się na konto Administratora systemu Windows.
- Sprawdzić dostęp do wskazanej lokalizacji - folderu archiwizacji i do folderu roboczego, jeśli są inne niż C:\ArchiwumGT, założyć takowy folder (będąc zalogowanym na koncie administratora systemu operacyjnego).
- Wskazać ścieżkę docelową do wykonania archiwizacji, jak i folder roboczy do katalogu C:\ArchiwumGT. W przypadku problemów z dodaniem folderu wskazać jedną i drugą ścieżkę jako c:\.


Jeśli problem występuje nadal - doinstalować z najbardziej aktualnej płyty instalacyjnej dowolnego programu z linii GT dodatek sql2005_bc (instalator znajduje się na płycie w podkatalogu WSPÓLNE - X:\wspolne\sql2005_bc\sqlServer2005_BC.msi") i zrestartować komputer.

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE
Dziękujemy za opinię