e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak udostępnić klientowi usługę Portal Biura – Raporty?
Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Klienci biura, Portal Biura
Dzięki usłudze Portal Biura – Raporty możliwe jest przekazywanie klientowi zestawień związanych z bieżącą obsługą finansowo-księgową jego firmy bezpośrednio z programów Rachmistrz GT i Rewizor GT. Można zdefiniować automatyczne powiadomienia dla klienta biura m.in. o nadchodzących terminach związanych ze współpracą pomiędzy klientem i biurem (np. termin dostarczenia dokumentów czy termin zapłaty za usługę księgową) lub też o obowiązkach podatkowych i składkowych ciążących na kliencie. Portal Biura jest dostępny tylko dla podmiotów pracujących na licencji biura rachunkowego.
Uruchomienie usługi Portalu Biura zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.
InsERT GT – Jak aktywować usługę Portal Biura – Raporty?
Po aktywacji Portalu Biura następuje proces udostępnienia klientowi dostępu do danych. Aby wywołać kreator odpowiedzialny za udostępnienie portalu, należy wybrać polecenie Portal Biura – Udostępnienie portalu biura. W oknie kreatora należy zaznaczyć usługi, które zostaną udostępnione klientowi, oraz wprowadzić adres e-mail, na który zostanie przesłane zaproszenie do korzystania z usługi. Po przejściu kreatora klient otrzyma link aktywacyjny na wskazany adres e-mail.
Zagadnienie należy do zbioru: Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Biura w InsERT GT