Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak wysłać klientowi zaproszenie klienta, który dokonał zakupu w sklepie WWW i zdefiniować jego treść korzystając z vendero?

Program: vendero

Kategoria: Konfiguracja

​Podczas pracy w systemie vendero istnieje możliwość zdefiniowania automatycznych mechanizmów, które będą odpowiadały za kontakt z klientem, który złożył zamówienie w sklepie. Jednym z nich jest zapraszanie klienta, który już dokonał zakupu w sklepie WWW

Aby skonfigurować zaproszenie klienta, należy przejść do modułu Ustawienia – Powiadomienia, gdzie jedna z pozycji na liście nazwana będzie Zaproszenie klienta z zamówieniem. Nie wystarczy jednak zaznaczenie widocznego przy niej checkbox'a. Po prawej stronie należy rozwinąć jego treść i odpowiednio ją uzupełnić.


Powiadomienie jest wysyłane w momencie zapraszania klienta, który już dokonał zakupu w sklepie WWW.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki