Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Zapis w ewidencji VAT z zaznaczoną opcją naliczenia bądź odliczenia VAT w momencie spłaty musi być powiązany z rozrachunkiem?

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo

Kategoria: Ewidencje VAT, Pomoc techniczna, Rozrachunki

Komunikat „Zapis w ewidencji VAT z zaznaczoną opcją naliczenia bądź odliczenia VAT w momencie spłaty musi być powiązany z rozrachunkiem” może pojawić się podczas próby dodawania zapisu w ewidencji VAT. Przyczyną jest ustawiona w okresie rozliczeń VAT metoda kasowa oraz profil uproszczony programu


Taki dokument można zapisać na dwa sposoby:

1. Włączyć profil pełny w konfiguracji programu.​


2. Wyłączyć metodę kasową w okresach rozliczeń VAT.


 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki