Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak wycofać zatwierdzoną inwentaryzację?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Inwentaryzacja, Magazyn

​Aby wycofać zatwierdzoną (ze statusem Wykonana) inwentaryzację i dokonać zmian, należy:

1. Przejść do modułu Magazyn – Inwentaryzacja i wybrać z górnego menu Operacje – Zmień status


2. W oknie Zmień status wybrać z listy rozwijanej S Sporządzanie spisów. Status ten jest tymczasowy i umożliwia dokonywanie zmian w dokumencie inwentaryzacji. Formularz w takim statusie nie wpływa na stany magazynowe.​


3. W oknie Zmiana statusu dokumentu wybrać Wykonaj.


4. Zmiana statusu widoczna będzie na liście w kolumnie S – Status.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki