Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz GT – Jak wyliczyć podsumowanie wszystkich ewidencji VAT?

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT

Kategoria: Ewidencje VAT, Raporty, Zestawienia

Zestawienie jest podsumowaniem wszystkich ewidencji VAT i przedstawia informacje wymagane w deklaracji VAT, czyli sprzedaż udokumentowaną i detaliczną, strukturę zakupów, zakupy z odpowiednim podziałem oraz wyliczony podatek VAT do zapłaty/zwrotu. Aby wyliczyć podliczenie VAT, należy:

1. Przejść do modułu Zestawienia, a następnie wybrać z listy Podliczenie VAT.


​2. Filtry pozwalają grupować dane ze względu na miesiąc, a zakładki Podsumowanie, Sprzedaż, Zakupy i Transakcje VAT mogą posłużyć do uszczegółowienia i porównania danych. Aby przeliczyć wartości, należy wybrać Wylicz.


3. Wybierając opcję Drukuj ​​raport można wyeksportować lub wydrukować.


Temat należy do Zbioru zestawień w Rachmistrzu GT.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki