Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Możliwe komunikaty podczas wykonywania e–Archiwizacji

Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja

Podczas próby wykonywania e-Archiwizacji mogą występować różne komunikaty, uniemożliwiające jej dokończeni​e. Poniżej znajduje się lista z podpowiedziami, jakie działania należy wykonać po otrzymaniu danego komunikatu.​


​ ​Nieprawidłowy email l​​ub hasło.​​
​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
​​Zostały wprowadzone nieprawidłowe dan​​e.
​​Zweryfikować poprawność wprowadzonych danych.


Brak aktywnej subskrypcji.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​ ​Rozwiązanie
​Nie została zakupiona subskrypcja na usługę e-Archiwizacji.
Należy wykupić usługę e-Archiwizacji. Można to zrobić poprzez kontakt z działem handlowym firmy InsERT (71 78 76 110) lub jedną z firm partnerskich.


Nie udało się nawiązać połączenia z chmurą.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​ ​Rozwiązanie
​Brak połączenia z Internetem lub serwer nie odpowiada.
Należy zweryfikować poprawność połączenia z Internetem i serwerem.


​Chmurze wysłano nieprawidłowe żądanie.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
​Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.
Ponownie wykonać operację. W przypadku, gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.​​
​ ​
Wykonanie zadania spowoduje przekroczenie limitu. Stan wykorzystania limitów można sprawdzić w konfiguracji e-Archiwizacji.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
  1. Następuje próba przekroczenia dopuszczalnego limitu przechowywanych danych w bieżącej subskrypcji,
  2. Następuje próba przekroczenia limitu pobieranych danych w bieżącej subskrypcji (komunikat występuje tylko przy pobieraniu archiwum).

Kontakt z firmą InsERT w celu zwiększenia wielkości dysku lub skorzystanie z opcji nadpisywania starych archiwów.
​ ​
Nieprawidłowy email, hasło, brak aktywnej subskrypcji lub wyczerpany limit.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
​Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.
Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

​ ​
Błąd po stronie chmury.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
​Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd po stronie serwera.
Należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

​ ​
Nie znaleziono żądanego pliku.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​​ ​ ​Rozwiązanie
​Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.
Ponownie wykonać operację. W przypadku, gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

​ ​
Plik {0} na dysku do wysłania jest pusty.​
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
​Została wykonana próba wysłania pustego archiwum.
Brak możliwości przesłania pliku.

​ ​
​Chmura nie zwróciła informacji o pliku {0}.
​​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
Komunikat pojawia się w sytuacji, w której wystąpił błąd wewnętrzny.
Ponownie wykonać operację. W przypadku, gdy błąd pojawi się ponownie, należy skontaktować się z firmą InsERT korzystając z formularza kontaktowego.

​ ​
Archiwum o podanej nazwie istnieje w chmurze. Zadanie nie może być wykonane.
​​ ​ ​ Występowanie​
​​ ​ ​Rozwiązanie
​Komunikat występuje w sytuacji ponownej wysyłki wstrzymanego wcześniej archiwum. Oznacza to, że na dysku istnieje już archiwum o tej samej nazwie, lecz rozmiar pliku znajdujący się na serwerze jest inny, niż rozmiar pliku, który jest aktualnie wysyłany, lub oczekiwana liczba plików archiwum na serwerze jest inna, niż liczba plików, która jest aktualnie wysyłana.
Ponownie wykonać e-Archiwizację zmieniając szablon nazwy pliku lub zezwolić na nadpisywanie plików o tej samej nazwie.
​ ​



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki