Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Branża Hotelarska – Spis treści

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

 
 



​​Scenariusz:

Kontakt z klientami poprzez skonfigurowane konto pocztowe. Tworzenie oferty w odpowiedzi na zapytanie. Realizacja otrzymanej zaliczki za pomocą multiprogramu z Subiektem – wystawienie faktury zaliczkowej. Przesłanie faktury zaliczkowej e-mailem. Wprowadzanie zadań związanych realizacją zamówienia: plan dla pracowników i rezerwacja zasobów, oznaczenie rezerwacji w terminarzu. Tworzenie sezonowych promocji i wysyłanie ich do dynamicznego zestawu klientów.

SPIS TREŚCI

Część I – Przetworzenie zapytania na ofertę i wysyłka do klienta.
Tworzenie oferty na podstawie otrzymane informacje i wysyłka za pośrednictwem wiadomości e-mail.


Część II – Przyjmowanie zaliczek i wysyłka faktur zaliczkowych.
Utworzenie faktury zaliczkowej korzystając ze współpracy Gestora i Subiekta na multiprogramie. Wysyłka faktury zaliczkowej.​


Część III – Wprowadzenie zadań związanych z realizacją zamówienia. Przydzielanie zadań pracownikom i ustawianie przypomnień o ich realizacji.
Praca na module kalendarza i dodawanie do niego nowych zadań.


Część IV – Tworzenie dynamicznego zestawu klientów.


Część V – Generowanie wiadomości zbiorczej do zestawu klientów. Wykorzystanie autotekstów i wysyłka.


​​
 
 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki