Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak dodać własny rejestr numeracyjny?

Program: Subiekt 123

Kategoria: Numeracja

​Program Subiekt 123 umożliwia dodanie własnych rejestrów numeracyjnych. W tym celu​ należy:

1. Kliknąć „zębatkę" znajdującą się w prawym górnym rogu, następnie przejść do Numeracji.

 

2. W sekcji numeracje kliknąć Dodaj.

 

3. Ustawić własne parametry numeracji.

W przypadku wybrania własnego rodzaju numeracji możliwe jest ustawienie następujących parametrów:

  • [D] lub [DD] – dzień wystawienia dokumentu,
  • [M] lub [MM] – miesiąc wystawienia dokumentu,
  • [RR] lub [RRRR] – rok wystawienia dokumentu,
  • [Numer] – kolejny numer przypisany do dokumentu.

Użycie * przed danym oznaczeniem oznacza, że po z​mianie wybranej wartości części numeracji, kolejny numer będzie nadawany od początku (np. w przypadku wybrania [*MM] nastąpi to po zmianie miesiąca).​


 

W trakcie wystawiania odpowiedniego rodzaju dokumentu będzie możliwość wyboru rejestru numeracyjnego.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki