Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt Sprint – Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż"?

Program: InsERT nexo, Subiekt Sprint 2, Subiekt nexo

Kategoria: Pomoc techniczna

​Komunikat "Nie udało się połączyć z usługą InsERT Szybka Sprzedaż Serwer komunikacji na komputerze [nazwakomputera] na porcie [NrPortu]." może towarzyszyć w przypadku połączenia programu Subiekt Sprint z programem Subiekt nexo. W celu naprawy należy:

1. Uruchomić program Subiekt Sprint Zarządzanie, przejść do modułu Administracja, następnie  z menu po lewej stronie wybrać SynchronizacjaSystem handlowy i sprawdzić poprawność danych dotyczących bazy danych programu Subiekt nexo. W razie konieczności wprowadzić poprawne dane.


2. Uruchomić program handlowy Subiekt nexo i włączyć podmiot powiązany z programem Subiekt Sprint. Przy pierwszym uruchomieniu powinny zostać zainstalowane odpowiednie pliki binarne odpowiedzialne za komunikację z programem Subiekt Sprint.​​​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki