Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak włączyć weryfikację podpisów cyfrowych wiadomości pocztowych?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna, Podpis elektroniczny

​Włączenie opcji Weryfikuj podpisy cyfrowe wiadomości pocztowych spowoduje, że możliwe będzie odczytanie podpisu cyfrowego wiadomości odebranych z serwera pocztowego. W module Poczta znajduje się kolumna Podpis cyfrowy informująca o tym, które wiadomości zostały podpisane oraz hiperłącze Wyświetl podpis cyfrowy wiadomości, który otwiera okno z informacjami o podpisie.

Aby włączyć weryfikacje podpisów cyfrowych, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Konta pocztowe, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć konto, któremu zostanie włączona wyżej opisana opcja i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Zaznaczyć Weryfikuj podpisy cyfrowe wiadomości pocztowych i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Dzięki powyższym ustawieniu będzie można sprawdzać podpisy cyfrowe wiadomości przychodzących bezpośrednio w module Poczta. Odpowiedzialna za to kolumna Podpisy cyfrowy domyślnie jest wyłączona. Informacje o konfiguracji widocznych kolumn można znaleźć w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki