e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak włączyć weryfikację podpisów cyfrowych wiadomości pocztowych?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Poczta elektroniczna, Podpis elektroniczny
Włączenie opcji Weryfikuj podpisy cyfrowe wiadomości pocztowych spowoduje, że możliwe będzie odczytanie podpisu cyfrowego wiadomości odebranych z serwera pocztowego. W module Poczta znajduje się kolumna Podpis cyfrowy informująca o tym, które wiadomości zostały podpisane oraz hiperłącze Wyświetl podpis cyfrowy wiadomości, który otwiera okno z informacjami o podpisie.
Aby włączyć weryfikacje podpisów cyfrowych, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Konta pocztowe, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć konto, któremu zostanie włączona wyżej opisana opcja i kliknąć górne menu Popraw.
2. Zaznaczyć Weryfikuj podpisy cyfrowe wiadomości pocztowych i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Dzięki powyższym ustawieniu będzie można sprawdzać podpisy cyfrowe wiadomości przychodzących bezpośrednio w module Poczta. Odpowiedzialna za to kolumna Podpisy cyfrowy domyślnie jest wyłączona. Informacje o konfiguracji widocznych kolumn można znaleźć w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.