Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak przypisać domyślny scenariusz obsługi klienta do zlecenia serwisowego?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

​Moduł Zleceń serwisowych​ przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.

Tworzone Zlecenie serwisowe może mieć domyślnie, automatycznie przypisany jeden, ze scenariuszy obsługi klienta. Parametryzacja tego znajduje się w konfiguracji Parametry zleceń serwisowych. Aby przejść do tej konfiguracji i wybrać Domyślny scenariusz obsługi klienta, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Z listy rozwijalnej Domyślny scenariusz obsługi klienta wybrać jeden, z wcześniej stworzonych scenariuszy i zatwierdzić wybór przyciskiem Zapisz.

Informacje o tym, jak stworzyć Scenariusz obsługi klienta zawarte są w innym temacie e-Pomocy technicznej, który można znaleźć TUTAJ.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki