Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak ustawić automatyczne wydruki dla zleceń serwisowych?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Wydruki, Zlecenia serwisowe

Moduł Zleceń serwisowych​ przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz SMS w łatwy sposób kontaktować się z klientami.

Przygotowane Zlecenie serwisowe może być drukowane ręcznie lub automatycznie. Aby ustawić automatyczne wydruki dla zleceń serwisowych, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. W sekcji Wydruku – nowe dokumenty zaznaczyć:

  • Drukuj przyjęcie zlecenia serwisowego: Tak.
  • Po zapisie przed wydrukiem: Nie wyświetlaj parametrów wydruku.

 

Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Dzięki powyższemu ustawieniu, przy zapisie nowych Zleceń serwisowych program Gestor nexo nie będzie pytał o to, czy dokument ma zostać wydrukowany, a będzie drukował automatycznie z ustawieniami, jakie zawarte są w konfiguracji Parametry wydruku. Więcej o Parametrach wydruku można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki