Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak przypisać rachunek bankowy do formy płatności, aby w zależności od formy płatności, drukował się inny rachunek bankowy?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Bank, Formy płatności, Konfiguracja

​Program Subiekt nexo posiada słownik Form płatności, który zawiera wszystkie możliwe do wykorzystania formy płatności. Nie wszystkie są jednak dostępne dla każdego dokumentu.

  • Operacje kasowe mogą być rejestrowane jedynie w formach płatności o typie: gotówka, bon własny i obcy oraz karta płatnicza przy sprzedaży.
  • Dokumenty związane ze sprzedażą, np. faktury sprzedaży, mogą wykorzystywać formy płatności o typie: gotówka, karta płatnicza przy sprzedaży, bon własny i obcy, płatność za pobraniem, kredyt.
  • Dokumenty zakupu, np. faktury zakupu, mogą wykorzystywać formy płatności o typie: gotówka, karta firmowa przy zakupie oraz cesje na innego płatnika lub pracownika.

Aby na podstawie form płatności drukować różne numery rachunków bankowych, które będą zależne od wybranej formy płatności, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Formy płatności, otworzyć wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

2. Uzupełnić formularz kreowania formy płatności i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Warto w tym punkcie zwrócić uwagę na Rachunek bankowy. Na wydruku dokumentu, na którym zostanie wybrana tworzona Forma płatności, będzie drukował się Rachunek bankowy przypisany do tej formy płatności.​



W zależności od ilości obsługiwanych Rachunków bankowych powyższe czynności należy powtórzyć dla każdego z Rachunku bankowego.

Po skonfigurowaniu oraz wybraniu na dokumencie odpowiedniej formy płatności na wydruku dokumentu będzie widoczny powiązany numer rachunku bankowego.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki