Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak przypisać cennik do klienta i na jego podstawie wystawić fakturę za usługi księgowe?

Program: Biuro nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci biura

​Program biuro nexo umożliwia automatyczne, zbiorcze wystawianie faktur dla klientów biura rachunkowego na podstawie stworzony cennik usług księgowych. Aby przypisać cennik do klienta i na jego podstawie wystawić fakturę należy:

1. Dodać do programu Cennik usług księgowych. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.


2. Po dodaniu cennika należy przypisać go do klienta biura. W tym celu należy z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura, zaznaczyć klienta, któremu przypisany będzie cennik usług księgowych i wybrać opcję Popraw.


3. Na zakładce Biuro, wskazać w polu Cennik utworzony wcześniej cennik usług księgowych. Po przypisaniu cennika kliknąć przycisk Zapisz.


4. Używając kreatora operacji zbiorczej wystawić fakturę dla klienta biura rachunkowego za wykonane usługi księgowe. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.



Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Biurem nexo​. ​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki