InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Biuro nexo - Jak zbiorczo zarządzać powiadomieniami?

Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Operacje zbiorcze

​Program Biuro nexo umożliwia określenie, w jaki sposób i kiedy mają pojawiać się powiadomienia z różnych obszarów systemu InsERT nexo w podmiotach klientów biura. Aby zbiorczo zarządzać powiadomieniami, należy:

1. Z listy modułów wybrać Biuro - Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.


2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie powiadomieniami i przejść Dalej.


3. Ustawić parametry powiadomień i przejść Dalej.



4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których zostaną zaktualizowane ustawienia powiadomień i przejść Dalej.


5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.


​Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo​.​​

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię