Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak zbiorczo zrobić archiwizację?

Program: Biuro nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Archiwizacja, Operacje zbiorcze

​Program Biuro nexo umożliwia zbiorcze tworzenie archiwizacji podmiotów klientów biura rachunkowego oraz podmiotu biura nexo. Aby zbiorczo wykonać archiwizację, należy:

1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.


2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Archiwizacja i przejść Dalej.


3. Następnie ustawić parametry archiwizacji i przejść Dalej.


4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których będzie wykonana archiwizacja i przejść Dalej.


5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.


7. Pomyślność lub ewentualne błędy zostaną wyświetlone w widgecie w górnej części programu.


Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo​.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki