Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak wysłać fakturę e-mailem (pocztą elektroniczną) w Subiekcie nexo?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

​Aby wysłać fakturę do kontrahenta pocztą elektroniczną (e-mailem), należy:

1. Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić w kartotece kontrahenta, w sekcji Kontakty, czy jest wprowadzony prawidłowy adres e-mail. Aby to wykonać, należy przejść do modułu Klienci, a następnie zaznaczyć klienta na liście oraz wybrać opcję Popraw.


 

2. W oknie, w sekcji Kontakty, należy wprowadzić adres e-mail i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


3. Należy przejść do modułu Sprzedaż. Następnie zaznaczyć fakturę sprzedaży do wysłania i z górnego menu wybrać OperacjeDrukuj.


4. W okienku Drukuj zaznaczyć opcję Wyślij e-mail. Na dole okna wybrać dokumenty, które mają być wysłane. Zatwierdzić przyciskiem OK.



Jeśli w systemie operacyjnym jest prawidłowo skonfigurowany domyślny klient poczty elektronicznej, powinno automatycznie otworzyć się okno wysyłki nowego listu z dokumentem w formacie PDF w załączniku. Jeżeli użytkownik używa wbudowanego klienta poczty programów linii InsERT nexo, należy ustawić go w parametrach Użytkownicy. Więcej o tym można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej tutaj. W przypadku korzystania z zewnętrznego klienta poczty, należy w Panelu sterowania systemu Windows ustawić wykorzystywany klient poczty jako domyślny. Poniżej przykład ustawienia na Windows 10.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki