Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz GT – Konfiguracja przykładowego schematu importu składek z listy płac

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT

Kategoria: Dekretacja dokumentów, Schematy

​Aby skonfigurować prosty schemat importu, należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja – Schematy importu, a następnie kliknąć przycisk Dodaj.

       

2. W oknie, które się wyświetli określić Nazwę schematu i jego kryteria wyboru dokumentów. Kryteriami wyboru dokumentów są właściwości dokumentu, po których dokument będzie automatycznie księgowany/ewidencjonowany w KPiR i Ewidencji VAT. Kryteria do określenia to:

  • Typ dokumentu – w tym przypadku należy wybrać Składki z listy płac,
  • Kategoria – dokumenty, z jaką kategorią mają być brane pod uwagę,
 

3. Następnie, żeby mógł się stworzyć zapis w Książce Przychodów i Rozchodów) należy zaznaczyć Import do KPiR. Używając przycisku Dodaj wskazać, która wartość i do jakiej kolumny ma być wpisana do KPiR. Następnie określić jakie daty z dokumentu mają być potraktowane jako Data wpisu, Data zdarzenia gospodarczego w KPiR oraz z jaką kategorią ma się stworzyć ten zapis.

               

4. Następnym krokiem jest określenie, co z dokumentu ma się zaimportować w pola Opis i Uwagi. Po wykonaniu wszystkich czynności schemat zapisać klikając przycisk OK.

      

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki