Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – W jaki sposób stworzyć zestaw najczęściej używanych modułów?

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Personalizacja

​W programach linii nexo istnieje możliwość stworzenia zestawu najczęściej używanych modułów, widoków modułów formatek i modułów konfiguracyjnych. Wskazane przez użytkownika moduły pojawią się na liście ulubionych, którą można dowolnie modyfikować poprzez nadanie kolejności dodanych elementów, a także tworzeniu folderów. W celu wskazania wybranych modułów należy:

1. Odnaleźć wybrany element na liście dostępnych modułów lub poprzez wpisanie jego nazwy, następnie kliknąć ikonę Gwiazdki.​


 

2. Dodane elementy pojawią się na zakładce Ulubione, gdzie istnieje możliwość ustalenia ich kolejności oraz dodania do grupy.  W tym celu nacisnąć Gwiazdkę znajdującą się obok nazwy programu, następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym elemencie i wskazać jedną z dostępnych opcji.



 

3. W przypadku wybrania opcji Utwórz nową grupę należy nadać jej nazwę, a następnie przypisać wybrane elementy do grupy poprzez przeciągnięcie ich ​na nazwę grupy.




Kolejnym sposobem jest skorzystanie z p​rzycisku Zarządzaj, który znajduje się w lewym dolnym rogu, następnie Wybierz ulubione.

​​​


Wybrać ulubione dokumenty/moduły. Zatwierdzić przyciskiem OK.



Uwaga! Powyższa konfiguracja dotyczy aktualnie zalogowanego użytkownika i nie wpływa na zakładkę Ulubione u innych użytkowników.


Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących personalizacji wyglądu programu​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki