Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak ustawić domyślny termin realizacji ofert?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Oferty

​Moduł Oferty grupuje oferty sprzedaży. Ofertę należy rozumieć jako dokument przedstawiający propozycję ofertową dla klienta, który jest przekazywany klientowi.

Oferty są bardzo elastycznym narzędziem. Mogą być zastosowane m.in. jako:

  • prosty dokument przedstawiania bieżącej oferty dla klientów,

  • rozbudowany opisowo dokument z zastosowaniem cenników zaawansowanych i promocji, w którym można umieszczać także informacje wstępne i końcowe o ofercie (np. w dołączonym zdjęciu można zaprezentować, jak wygląda projektowany ogród obecnie – będzie to informacja wstępna oraz pokazać, jak będzie ogród wyglądać, gdy oferta zostanie zrealizowana – w informacji końcowej),

  • prezentacja wielu wariantów sprzedaży (np. w sytuacji, gdy klient chce zmienić dach, można zaprezentować wariant z dachówką, blachodachówką i gontem).

Więcej o tworzeniu i realizacji ofert oraz procesach ofertowych można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

Aby zmienić domyślny termin realizacji ofert w programie Gestor nexo, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, otworzyć wyszukany moduł, zaznaczyć typ dokumentu Oferta i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Na zakładce Podstawowe wybrać jedną z opcji w polu Termin realizacji i – w przypadku wyboru Dni od daty wystawienia – określić Domyślną liczbę dni. Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki