Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 - Jak wystawić fakturę dla Jednostki Samorządu Terytorialnego?

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja

​W związku ze zmianą przepisów w zakresie centralizacji rozliczeń podatku VAT w Jednostkach Samorządu Terytorialnego w programie Subiekt 123 istnieje możliwość wskazania na dokumencie sprzedaży danych nabywcy oraz odbiorcy. W tym celu należy:

1. Przejść do edycji danych klienta, a następnie w sekcji Inny nabywca wyszukać i wskazać nabywcę w kartotece jego nazwę lub identyfikator podatkowy.


2. Jeśli wpisana podczas wyszukiwania fraza dotyczy klienta, którego dane nie są zapisane w kartotece, należy go dodać, klikając Dodaj klienta.
  

3. Dane wprowadzone podczas wyszukiwania zostaną przeniesione do formularza dodawania nowego klienta. Uzupełnić pozostałe informacje i zapisać klienta do kartoteki. Jeżeli wyszukiwanie klienta odbywało się po numerze NIP, przejście do dodawania nowego ​klienta spowoduje, że dane zostaną automatycznie pobrane z bazy danych GUS. 

 ​​​
4. Inny nabywca zostanie wybrany w formularzu klienta. Przycisk Zapisz, zatwierdzi wprowadzone zmiany.


 
5. Wybrać klienta, do którego został przypisany Inny nabywca. Informacja o innym nabywcy zostanie zaprezentowana poniżej pola z klientem.

  

Na wydruku dokumentu zaprezentowana zostanie sekcja z danymi nabywcy (nadrzędnej jednostki samorządowej) oraz danymi odbiorcy.

Uwaga!! Identyfikator podatkowy odbiorcy na wydruku dokumentu sprzedaży będzie widoczny po włączeniu parametru NIP wystawcy/odbiorcy w konfiguracji wydruku określonego typu dokumentu Konfiguracja - Parametry - Wydruk.

 
 
 
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki