Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak wprowadzić element wyposażenia niekwalifikujący się jako środek trwały?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Wyposażenie, Środki trwałe

Ewidencja wyposażenia pozwala wprowadzać i przechowywać informacje o majątku przedsiębiorstwa, którego wartość oraz okres użytkowania nie pozwalają na zakwalifikowanie go, jako środka trwałego. Aby wprowadzić kartotekę wyposażenia, należy:

1. Przejść do modułu Wyposażenie, a następnie z górnego menu Dodaj wybrać Element wyposażenia.


2. W oknie widoczne są pola odpowiedzialne za poprawne zaewidencjonowanie kartoteki w programie, jak i ujęcie na wydruku ewidencji. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki