Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Nie udało się pobrać danych licencyjnych. Jakie kroki podjąć?

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Licencje, Pomoc techniczna

​Komunikat z błędem pojawia się w momencie, gdy program nie może uzyskać autoryzacji do serwera licencji InsERT. Przyczyną może być np. chwilowy brak internetu podczas weryfikacji połączenia z Kontem InsERT lub zmiana hasła do konta. 


W pierwszej kolejności należy:

1. Kliknąć Spróbuj ponownie, program odświeży połączenie bez konieczności podawania loginu oraz hasła do Konta InsERT.


Jeżeli wywołanie akcji Spróbuj ponownie nie pomoże, wtedy należy użyć opcji Podłącz ponownie Konto InsERT.​

Wyświetli się okno logowania oraz jego sposoby. Po wybraniu jednego z nich program podłączy Konto InsERT oraz zaktualizuje dane licencyjne.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki