Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak dodać nowego użytkownika?

Program: Subiekt 123

Kategoria: Użytkownicy

​W celu dodania nowego użytkownika Subiekta 123 należy:

1. W lewym dolnym rogu wybrać opcję Konfiguracja, a następnie z sekcji Firma wybrać Użytkownicy firmy.

 

2. Wybrać Zarządzanie użytkownikami.


3. Nastąpi przekierowanie do serwisu Konto InsERT, które jest wspólnym miejscem do zarządzania licencjami oraz danymi firmy. W tym miejscu należy kliknąć Dodaj użytkownika.

 

4. W formularzu wprowadzić Adres e-mail, na który zostanie wysłany link pozwalający na powiąz​anie Konta InsERT użytkownika z firmą, w sekcji Uprawnienia do produktów zaznaczyć Subiekta 123 i kliknąć Dodaj użytkownika.

 

5. Efektem dodania nowego użytkownika jest wysłanie linka aktywacyjnego na podany adres i dodanie go do sekcji Zaproszeni użytkownicy.


6. Użytkownik firmy po kliknięciu otrzymanego linka aktywa​​cyjnego, zostanie przekierowany na stronę logowania do serwisu Konto InsERT, na której będzie mógł zdecydować, czy chce powiązać po​siadane przez siebie Konto InsERT, czy też założyć zupełnie nowe. Po pomyślnym powiązaniu konta z firmą na liście zaktualizowane zostaną informacje o nowo dodanym użytkowniku.

Poradnik: Jak rozpocząć korzystanie z udostępnionej usługi?

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki