Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać kolumnę z informacją, jaki etap scenariusza windykacji jest do wykonania w module Windykacja?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Rozrachunki, Windykacja

​M​oduł Windykacja jest ewidencją wszystkich dokumentów windykacyjnych, czyli wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych. Oba dokumenty tworzone są dla należności, dla których minął termin płatności. 

Od wersji 10 systemu InsERT nexo dostępne są dodatkowe narzędzia windykacji, które pozwalają na ewidencjonowanie etapów pracy związanej z windykowaniem należności. Użytkownik może dzięki nim tworzyć scenariusze postępowania z przeterminowanymi należnościami, co znacznie ułatwia cały proces windykacji. Użytkownik dodatkowo na liście rozrachunków do windykacji może dodać kolumnę Etap scenariusza, w tym celu należy:

1. Przejść do modułu RozliczeniaWindykacja na zakładkę Rozrachunki do windykacji, kliknąć "zębatkę" znajdującą się w prawym górnym rogu, następnie wybrać Konfiguracja widoku.



2. Na liście odnaleźć i zaznaczyć kolumnę Etap scenariusza. Zatwierdzić przyciskiem OK.



Efektem będzie pojawienie się nowej kolumnie na liście.


Dodatkowe tematy e-pomocy dotyczące scenariuszy windykacji:


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki