InsERT S.A.

Aktualności: oprogramowanie InsERT

Skuś klienta SMS-em

15.09.2016
Skuś klienta SMS-em
Aż 92 proc. Polaków używa telefonów komórkowych. Wśród przedsiębiorców odsetek ten jest jeszcze większy – z komórką nie rozstaje się 97 proc. z nich. Dlatego kontakt tą drogą jest najszybszy i najbardziej skuteczny.

Chcesz dotrzeć z informacją do swoich klientów, kontrahentów, pracowników? Wykorzystaj do tego telefon komórkowy. Urząd Komunikacji Elektronicznej podaje, że pod koniec 2015 r. telefonu stacjonarnego używał tylko co czwarty Polak. Z kolei z komórek dzwoni 9 na 10, a w przypadku ludzi biznesu właściwie nie zdarzają się tacy, którzy nie są mobilni. Kontakt przez SMS może brzmi banalnie, ale wielu przedsiębiorców nie wykorzystuje w pełni możliwości tego kanału kontaktu. Czas to zmienić.

Ściganie przez przypominanie

Komunikację poprzez SMS-y można wykorzystać na wiele sposobów i do wielu różnych grup. A pracując z programami z linii InsERT nexo sprawa staje się banalna. Wszystkie aplikacje z tej linii od wersji 11 wyposażone są w specjalny moduł, poprzez który można łatwo i wygodnie wysyłać wiadomości tekstowe. W sprzedażowo-magazynowym Subiekcie nexo można w ten sposób poinformować klienta o specjalnej ofercie, o tym, że zamówiony towar jest już gotowy do odbioru albo że minął termin płatności za usługę. Jest to także bardzo dobre rozwiązanie, gdy trafi się klient, który ociąga się z regulowaniem należności. Na określonym wcześniej etapie postępowania windykacyjnego program może automatycznie wysłać dłużnikowi odpowiednie powiadomienie.

Marketing w komórce

Najwięcej możliwości związanych z wysyłaniem wiadomości daje Gestor nexo. Warto stworzyć szablony i gdy zaistnieje potrzeba – wysłać pakiety SMS-ów do grup klientów, w związku z prowadzoną akcją marketingową czy też w odniesieniu do konkretnych ofert. Z tej funkcji warto też skorzystać w wewnętrznych działaniach firmy. Tą drogą można np. powiadomić pracowników o konieczności dostarczenia aktualnych badań.

Wysyłanie SMS-ów sprawdzi się także w pracy księgowych i osób zajmujących się rozliczeniami finansowymi w firmie. Na przykład poprzez program Rewizor nexo można wysłać wiadomość do wspólnika czy klienta, aby dostarczył potrzebne dokumenty do zaksięgowania. Podobnie jest w przypadku Rachmistrza nexo (księga przychodów i rozchodów). Gdy kontrahenci zalegają z wpłatami za wystawione faktury, warto wysłać im SMS-a z przypomnieniem.

W każdej z tych sytuacji jako nadawca wiadomości może widnieć losowy numer telefonu lub konkretna nazwa, np. firmy czy marki. Wszystko zależy od wybranej taryfy.

Więcej o cenach i zasadach można przeczytać tutaj.