Aktualności: oprogramowanie InsERT
Operator Lego Store wybrał Subiekta Sprinta
Lego Store to ucieleśnienie marzeń fanów słynnych na całym świecie klocków. Klienci znajdą w nim klasyczne i najbardziej popularne serie, takie jak Lego City, Lego Star Wars, Lego Friends czy Lego Duplo, a także ekskluzywne kolekcje m.in. Lego Ideas i Lego Creator Expert.
Firma Intertoys, która jest operatorem Lego Store w Polsce, ma świadomość, że to kupujący są najważniejsi i jak najwięcej z nich powinno opuszczać sklep z poczuciem satysfakcji. Zwłaszcza, że dzieci – choć wśród wielbicieli duńskich klocków jest także wielu dorosłych – są dość wybrednymi klientami. Dlatego Intertoys zdecydował się wykorzystać narzędzia, które zagwarantują sprawną obsługę sprzedaży w salonie.
O wyborze systemu szybkiej sprzedaży
Subiekt
Sprint i zintegrowanego z nim systemu handlowego
Subiekt
GT zdecydował fakt, że obydwa programy dają wsparcie sprzedaży w pełnym
zakresie. A szczególnie usprawniają obsługę stanowisk kasowych. Maksymalne
uproszczenie i zautomatyzowanie czynności oraz współpraca z urządzeniami
zewnętrznymi pozwalają skrócić czas wykonywania zadań, a także dają możliwość
większego skupienia się na kontakcie z klientem i efektywnej komunikacji z nimi.
– Systemy sprzedaży firmy InsERT sprawdziły się już w naszych sklepach w
Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Są trafioną inwestycją. Dzięki połączeniu
możliwości Subiekta Sprint i Subiekta GT mamy np. pełną kontrolę nad stanami
magazynowymi i rozliczeniami kasowymi. W łatwy sposób możemy generować raporty
sprzedaży, co bardzo usprawnia codzienną pracę. Centrala jest w stanie reagować
na bieżąco i uzupełniać stany towarów w sklepie, gdy tylko zachodzi taka
potrzeba – mówi Markus Köhncke, pełnomocnik zarządu Intertoys.
Subiekt Sprint współpracuje z urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak czytniki kodów kreskowych, ekrany dotykowe i drukarki fiskalne. Dzięki temu pracownicy Lego Store mogą szybko i wygodnie wystawiać dokumenty sprzedaży, jak paragony fiskalne czy zwroty. Program działa na bazach danych Microsoft SQL zainstalowanych na lokalnych stacjach roboczych, w wyniku czego sklep może prawidłowo funkcjonować niezależnie od sprawności łącza internetowego. System umożliwia kontrolę stanu kasy, stanów magazynowych, a także rozliczanie sesji kasowych. Dzięki synchronizacji dokumentów z Subiektem GT pracownicy centrali w łatwy sposób mogą zarządzać zapasami w sklepie i magazynie centralnym, drukować etykiety cenowe czy też generować raporty i zestawienia. Całości dopełnia możliwość wysyłania danych do zewnętrznego biura rachunkowego.