InsERT S.A.

Aktualności biznesowe

Zalety mobilnej obsługi klienta

28.07.2015
Zalety mobilnej obsługi klienta

Według danych GUS smartfon posiada jedna czwarta Polaków, a połowa użytkowników tych urządzeń korzysta z aplikacji mobilnych. Aplikacje stanowią wygodne źródło informacji o firmie, stają się też kolejnym kanałem komunikacji klienta z przedsiębiorstwem. Jak można wykorzystać je w firmach handlowych? Jakie dają korzyści? 

Czas i wygoda 

Smartfon czy tablet dają możliwość robienia zakupów już nie tylko z domu, jak w przypadku komputera z internetem, ale z dowolnego miejsca. Firma, która zapewnia klientowi taki komfort, mocno wyróżnia się na tle konkurencji i dzięki temu ma szansę pozyskać nowych odbiorców. 

Kompleksowa obsługa 

Stały kontakt poprzez aplikację mobilną umożliwia przedsiębiorstwu rejestrowanie informacji o konsumencie w celu stworzenia z nim bardziej spersonalizowanych relacji. W ten sposób można budować bazę zaufanych, lojalnych klientów. 

Dostęp do promocji 

W przeciwieństwie do newsletterów wysyłanych na skrzynkę e-mail, dzięki aplikacji mobilnej klient sam może sprawdzić aktualne promocje wtedy, kiedy chce, wykorzystać kupony rabatowe itd. 

Mobilne reklamacje 

Możliwość złożenia reklamacji o dowolnej porze, z dowolnego miejsca i dodatkowo monitorowania statusu sprawy może wyróżnić sprzedawcę, który zdecydował się na takie rozwiązanie. 

Może się okazać, że za kilka lat podobne rozwiązania staną się standardem Warto zatem już teraz rozważyć inwestycję w mobilne aplikacje, żeby wyprzedzić konkurencję.