InsERT S.A.

Aktualności biznesowe

Go to Brand: Promuj swój produkt za granicą

21.02.2019
Go to Brand: Promuj swój produkt za granicą

25 lutego wystartuje nabór wniosków do piątej edycji konkursu Go to Brand, w ramach której przedsiębiorcy będą mogli uzyskać ponad 40 tys. zł dofinansowania do kosztów promocji swojej marki na nowych rynkach.

O wsparcie mogą starać się firmy z sektora MŚP z siedzibą lub oddziałem na terenie Polski, działające w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, takich jak IT/ICT, biotechnologia i farmaceutyka, maszyny i urządzenia, branża kosmetyczna czy sprzęt medyczny.  

Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie m.in. do kosztów związanych z udziałem w międzynarodowych wydarzeniach branżowych czy doradztwa w zakresie zdobywania nowych rynków dla innowacyjnych produktów za granicą.

Budżet tegorocznej edycji konkursu to 150 mln zł, (30 mln zł z tej sumy przeznaczone jest wyłącznie na projekty z województwa mazowieckiego). Maksymalny poziom wsparcia dla jednej marki może wynieść 85% kosztów działania promocyjnego.

Koszty projektów będą rozliczane w formie kwot ryczałtowych, a ich maksymalny pułap wynosi 430 280 zł.
Aplikacje będzie można składać od 25 lutego do 4 kwietnia 2019 r. za pośrednictwem Generatora Wniosków na stronie PARP.

Konkurs prowadzony jest w ramach poddziałania „3.3.3 Rozwój Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.