Aktualności biznesowe
Go to Brand: Promuj swój produkt za granicą
O wsparcie mogą starać się firmy z sektora MŚP z siedzibą lub oddziałem na terenie Polski, działające w branżach o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym, takich jak IT/ICT, biotechnologia i farmaceutyka, maszyny i urządzenia, branża kosmetyczna czy sprzęt medyczny.
Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie m.in. do kosztów związanych z udziałem w międzynarodowych wydarzeniach branżowych czy doradztwa w zakresie zdobywania nowych rynków dla innowacyjnych produktów za granicą.
Budżet tegorocznej edycji konkursu to 150 mln zł, (30 mln zł z tej sumy przeznaczone jest wyłącznie na projekty z województwa mazowieckiego). Maksymalny poziom wsparcia dla jednej marki może wynieść 85% kosztów działania promocyjnego.
Koszty projektów będą rozliczane w formie kwot ryczałtowych, a ich maksymalny
pułap wynosi 430 280 zł.
Aplikacje będzie można składać od 25 lutego do 4 kwietnia 2019 r. za
pośrednictwem Generatora Wniosków na stronie PARP.
Konkurs prowadzony jest w ramach poddziałania „3.3.3 Rozwój Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.