Aktualności - informacje

Aktualności

Najświeższe wiadomości dotyczące firmy, przydatne informacje dla klientów, komunikaty o promocjach i rozszerzeniach, zmiany w ofercie oraz cennikach, a także nowości w Sklepie InsERT.

Automatyzacja – optymalizacja procesów biznesowych

Automatyzacja – optymalizacja procesów biznesowych

10 
stycznia
 2022

Teraz możesz jeszcze efektywniej zarządzać swoimi procesami biznesowymi – dzięki modułowi Automatyzacja, który w InsERT nexo ułatwia automatyczne wykonywanie powtarzalnych czynności. Dzieje się to za pomocą tzw. automatów, które można samodzielnie zdefiniować, zgodnie ze swoimi potrzebami i sposobem działania. Moduł przeznaczony jest dla wszystkich firm, które chcą usprawnić i przyspieszyć swoje działanie.



Automaty m.in. wyślą SMS-a, maila (także z załącznikami) oraz wyświetlą powiadomienie w programie. Na przykład po utworzeniu dokumentu handlowego, oferty, umowy, zlecenia serwisowego lub dokumentów kadrowo-płacowych dzięki automatowi nastąpi wysyłka maila, SMS-a lub powiadomienia wewnątrz programu. Automatyzacja procesów biznesowych wpłynie na szybkość i efektywność działań w firmie.

 

Co zrobisz dzięki modułowi Automatyzacja

 

  • Poprawisz komunikację wewnątrz firmy
    Gdy pojawi się nowe zamówienie, faktura czy działanie, zostanie wysłane automatyczne powiadomienie do zainteresowanych osób.
  • Powiadomisz klientów
    Program automatyczne wyśle maile z wydrukiem dokumentów, np. gdy zamówienie zostanie zrealizowane lub gdy księgowa wystawi klientowi deklarację.
  • Stworzysz i wyślesz raporty własne we wskazanym terminie
    Po wcześniejszym zaplanowaniu raportu zostanie on wyliczony i wysłany na wskazany adres e-mail.
  • Lepiej skontrolujesz dokumenty
    W sytuacji, gdy ktoś edytuje wybrane dokumenty, np. plik JPK, otrzymasz automatyczne powiadomienie – sytuacja może dotyczyć całego dokumentu lub wybranych pól.
  • Skorzystasz z gotowych scenariuszy lub stworzysz własne
    Po aktywacji modułu w bazie pojawią się przykładowe, gotowe do wykorzystania automaty, z którymi można od razu pracować. Można też przygotować własne.
  • Stworzysz indywidualne działania
    Jeśli masz program z linii InsERT nexo PRO, za pomocą Sfery definiujesz znacznie bardziej skomplikowane czynności, które mają być zautomatyzowane.

 

Jak to działa


  1. Zidentyfikuj powtarzalne czynności w firmie, które da się zautomatyzować lub znajdź miejsca, w których przyda się automatyczna komunikacja czy kontrola.
  2. Samodzielnie ustaw automaty – wystarczy określić oczekiwane czynności i warunki ich wykonania.
  3. Automaty uruchomią się po zapisaniu lub według ustawionego harmonogramu. Możesz zaplanować, by automat zadziałał od razu lub z opóźnieniem – o określonej godzinie lub po upływie wskazanego czasu od uruchomienia automatu.
  4. Aby łatwo je znaleźć, pogrupują się wokół zagadnienia, którego dotyczą, np. faktur, operacji bankowych, umów czy zamówień od klienta.

 


Przykładowe automaty w programach

 

  • Subiekt nexo: oznaczanie faktury lub paragonu, gdy towar nie został wydany;
  • Subiekt i Gestor nexo:
    - powiadomienie wykonawcy, gdy dodano nowe działanie, które go dotyczy;
    - oznaczenie flagą, gdy działanie zakończyło się sukcesem;
    - powiadomienie twórcy umowy z klientem, gdy nastąpi jej edycja:
    - powiadomienie klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana:
    - powiadomienie, gdy zostanie usunięta faktura sprzedaży (FS) powstała na podstawie zamówienia od klienta (ZK);
    - wysłanie SMS-a do klienta, gdy zamówienie zmieni status na zrealizowane;
  • Gratyfikant nexo:
    - wysłanie e-maila do pracownika z odcinkiem wynagrodzenia po zatwierdzeniu listy wynagrodzeń;
    - zaznaczenie, jeśli wynagrodzenie zostało poprawione ręcznie;
    - oznaczenie operacji bankowej jako wrażliwej, jeśli dotyczy wynagrodzenia;
  • Rachmistrz i Rewizor nexo: oznaczenie pliku JPK flagą, gdy jego zawartość zostanie edytowana.

 

Ile to kosztuje

 

Cena za użytkowanie modułu Automatyzacja zależna jest okresu, na jaki została wykupiony. Po aktywacji modułu 1 miesiąc otrzymujesz gratis.

1 miesiąc

3 miesiące

12 miesięcy

29 zł

49 zł

189 zł

ceny netto
Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

 

 

Jak kupić

  1. Wejdź do Konta InsERT.
  2. Jesteś w zakładce Moje produkty. Znajdź kafel Automatyzacja i kliknij „Kup teraz”.
  3. Wybierz okres, na jaki chcesz kupić moduł (1, 3 lub 12 miesięcy).
  4. Zapłać i gotowe.