Automatyzacja – optymalizacja procesów biznesowych
Teraz możesz jeszcze efektywniej zarządzać swoimi procesami biznesowymi – dzięki modułowi Automatyzacja, który w InsERT nexo ułatwia automatyczne wykonywanie powtarzalnych czynności. Dzieje się to za pomocą tzw. automatów, które można samodzielnie zdefiniować, zgodnie ze swoimi potrzebami i sposobem działania. Moduł przeznaczony jest dla wszystkich firm, które chcą usprawnić i przyspieszyć swoje działanie.
Automaty m.in. wyślą SMS-a, maila (także z załącznikami) oraz wyświetlą powiadomienie w programie. Na przykład po utworzeniu dokumentu handlowego, oferty, umowy, zlecenia serwisowego lub dokumentów kadrowo-płacowych dzięki automatowi nastąpi wysyłka maila, SMS-a lub powiadomienia wewnątrz programu. Automatyzacja procesów biznesowych wpłynie na szybkość i efektywność działań w firmie.
Co zrobisz dzięki modułowi Automatyzacja
-
Poprawisz komunikację wewnątrz firmy
Gdy pojawi się nowe zamówienie, faktura czy działanie, zostanie wysłane automatyczne powiadomienie do zainteresowanych osób. -
Powiadomisz klientów
Program automatyczne wyśle maile z wydrukiem dokumentów, np. gdy zamówienie zostanie zrealizowane lub gdy księgowa wystawi klientowi deklarację. -
Stworzysz i wyślesz raporty własne we wskazanym terminie
Po wcześniejszym zaplanowaniu raportu zostanie on wyliczony i wysłany na wskazany adres e-mail. -
Lepiej skontrolujesz dokumenty
W sytuacji, gdy ktoś edytuje wybrane dokumenty, np. plik JPK, otrzymasz automatyczne powiadomienie – sytuacja może dotyczyć całego dokumentu lub wybranych pól. -
Skorzystasz z gotowych scenariuszy lub stworzysz własne
Po aktywacji modułu w bazie pojawią się przykładowe, gotowe do wykorzystania automaty, z którymi można od razu pracować. Można też przygotować własne. -
Stworzysz indywidualne działania
Jeśli masz program z linii InsERT nexo PRO, za pomocą Sfery definiujesz znacznie bardziej skomplikowane czynności, które mają być zautomatyzowane.
Jak to działa
- Zidentyfikuj powtarzalne czynności w firmie, które da się zautomatyzować lub znajdź miejsca, w których przyda się automatyczna komunikacja czy kontrola.
- Samodzielnie ustaw automaty – wystarczy określić oczekiwane czynności i warunki ich wykonania.
- Automaty uruchomią się po zapisaniu lub według ustawionego harmonogramu. Możesz zaplanować, by automat zadziałał od razu lub z opóźnieniem – o określonej godzinie lub po upływie wskazanego czasu od uruchomienia automatu.
- Aby łatwo je znaleźć, pogrupują się wokół zagadnienia, którego dotyczą, np. faktur, operacji bankowych, umów czy zamówień od klienta.
Przykładowe automaty w programach
- Subiekt nexo: oznaczanie faktury lub paragonu, gdy towar nie został wydany;
-
Subiekt i Gestor nexo:
- powiadomienie wykonawcy, gdy dodano nowe działanie, które go dotyczy;
- oznaczenie flagą, gdy działanie zakończyło się sukcesem;
- powiadomienie twórcy umowy z klientem, gdy nastąpi jej edycja:
- powiadomienie klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana:
- powiadomienie, gdy zostanie usunięta faktura sprzedaży (FS) powstała na podstawie zamówienia od klienta (ZK);
- wysłanie SMS-a do klienta, gdy zamówienie zmieni status na zrealizowane; -
Gratyfikant nexo:
- wysłanie e-maila do pracownika z odcinkiem wynagrodzenia po zatwierdzeniu listy wynagrodzeń;
- zaznaczenie, jeśli wynagrodzenie zostało poprawione ręcznie;
- oznaczenie operacji bankowej jako wrażliwej, jeśli dotyczy wynagrodzenia; - Rachmistrz i Rewizor nexo: oznaczenie pliku JPK flagą, gdy jego zawartość zostanie edytowana.
Ile to kosztuje
Cena za użytkowanie modułu Automatyzacja zależna jest okresu, na jaki została wykupiony. Po aktywacji modułu 1 miesiąc otrzymujesz gratis.
1 miesiąc |
3 miesiące |
12 miesięcy |
---|---|---|
29 zł |
49 zł |
189 zł |
ceny netto
Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1
Kodeksu Cywilnego.
Jak kupić
- Wejdź do Konta InsERT.
- Jesteś w zakładce Moje produkty. Znajdź kafel Automatyzacja i kliknij „Kup teraz”.
- Wybierz okres, na jaki chcesz kupić moduł (1, 3 lub 12 miesięcy).
- Zapłać i gotowe.