Opis zmian (49.0.1)
Uwaga!
- zmiany płatne
- ważne zmiany
- nagranie
- 04/03/2024
- Brak zmian dla wybranego programu
- 12/02/2024
- Poprawiono błąd uniemożliwiający zamawianie towarów u dostawcy z poziomu podglądu zamówienia od klienta (wyszarzone polecenie). Błąd występował w sytuacji, gdy zdefiniowano co najmniej jeden własny typ dokumentu dla zamówienia do dostawcy.
- Rozwiązano problem uniemożliwiający usuwanie dokumentów zamówień do dostawców po włączeniu w laboratorium obsługi pól własnych na pozycjach dokumentów.
- Usunięto błąd powodujący powolne usuwanie dokumentów przychodowych (zakup, przyjęcia magazynowe).
- W programie archiwizacja-nexo.exe dodano logowanie błędów.
- Poprawiono błąd, z powodu którego nie można było usunąć nieaktywnego użytkownika, którego dane znajdowały się na dokumencie. Błąd występował wtedy, gdy włączony był ślad rewizyjny.
- Poprawiono błąd, który powodował problem z wyświetlaniem załącznika w bibliotece załączników, jeśli zmieniano kategorię i jednocześnie dopisywano nową kategorię do słownika.
- Poprawiono "błąd odczytu danych", jaki pokazywał się w widokach Raporty okresowe i Zbiorcze naliczenie zwrotów dla użytkownika, któremu zdefiniowano profilowanie danych.
- Poprawiono usuwanie definicji oddziału - było ono blokowane nawet w przypadku usunięcia wszystkich dokumentów związanych z tym oddziałem.
- Podczas powielania konfiguracji dokumentu jako własny typ, wprowadzono usuwanie przypisania nieaktywnych elementów tak, aby nowy typ dokumentu dało się zapisać.
- Z listy wyboru dokumentów, jaka pojawia się po uruchomieniu polecenia "Wystaw dokument" (np. w module asortymentu) usunięto własne typy dokumentów nieposiadające nazwy.
- Usunięto zbędne ostrzeżenie o nieobsługiwanej wersji nexo, które pojawiało się w logu z przeniesienia danych do systemu nexo.